2011. június 15., szerda

Váratlanul

..elkaptam valamit. Éjjel 3 órán keresztül hánytam és ültem a wc-n. Már tegnap délután éreztem, hogy ez több, mint a kismama émelygés. Rosszul voltam, nem tudtam semmit csinálni. A férjem hozott egy hamburgert (nem gyors éttermi fajtát hanem csalamádésat.) Nem tudom, az okozta-e, vagy már megvolt a fertőzés, de kiütött.
Reggel már nem hánytam, és egész nap sem.  A férjem vitte a fiunkat az oviba én délben elvánszorogtam érte, de meg volt az ára, belázasodtam. Szerencsére, elaludt a fiam, így én is aludhattam. Bevettem egy lázcsillapítót.
Aggódom a babáért/ákért. Igen, olykor azt gondolom ketten vannak, de lehet, hogy az éhség miatt. Még csak hat hetes terhes vagyok, félek, hogy ez a nyavalya még árthat.
Most nagyon várom az első ultrahangot, bár rettentően félek is tőle. A 7. vagy 8. héten kellene menni a szívhang miatt.
Óh, de félek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése