2011. június 4., szombat

Helyzetjelentés 1.

5 + 0

A kicsi lakóm apukája már tud az utódjáról, így valamelyest nyugodtabb vagyok, van kivel megbeszélni az érzéseimet.
Nos, a helyzet az, hogy rettentő fáradékony vagyok és nem tudok éjjel aludni. A libidóm a nullával egyenlő, ami szintén nem könnyíti meg az életet, egy örömforrással, közös élménnyel kevesebb, de ez minden korábbi várandósságom elején így volt. Hamarosan elmúlik :)
Rémesen fáj a derekam. Nem tudom, hogy ez sugárzik-e a hasamba, vagy a petefészkeimet érzem, de eléggé fáj az alhasam. Ez megrémít, mert menstruációs fájdalmakra emlékeztet.
A kisfiam még olykor szopizik, ha álmos, de most eléggé érzékenyek a melleim, ha szopizik érzem a méhem összehúzódásait, ami szintén nem esik jól. Próbálom elterelni a figyelmét, de nem mindig sikerül.
A hasam érzékennyé vált, csak rugalmas nadrágban érzem jól magam. Kicsit pufi a hasam, de ez emésztési dolog, a kis magzat még nem okozhatja.

Állandóan pisilnem kell, ha már kicsit kell, azt is úgy érzem, mintha órák óta nem jártam volna a mosdóban. A kávéfüggőségem a fáradtság ellenére elmúlt (átmenetileg). Róka koma idáig elkerült, de igyekszem enni mindig egy kicsit.

Érzelmileg egész jól megvagyok, bár a fáradtságtól sokkal ingerültebb vagyok, mint máskor. Próbálok nem gondolni arra, hogy bármikor itt hagyhat ez a baba is, mégis belül nagyon erős ez a félelem. Arra koncetrálok, hogy ha igyekszem vigyázni magamra, akkor mindent megtettem, a többi a természeten múlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése